Onsdag.

Två årsen jag var inne på bloggen. Tiden går fort och ibland hinner man inte riktigt med. Det har säkert hänt massa saker dom här två åren men inget jag kommer att skriva om, jag kommer knappt ihåg vad som hänt ;-)
 
Det senaste som har hänt i mitt och sambons liv är att vi har köpt en helig birma, en liten tjej som heter Lily och är våran ögonsten :-) Vi är löjligt lyckliga för att hon blev våran och vi har blivit lite knäpp tror jag :-) hihi men det får alla ta för vi har inga barn så hon är våran skatt ♥ Hon är 4,5 månad och bedårande söt.
 
Förmodligen kommer jag skriva en del om henne när jag går in här och ska lämna några rader, men så är det och det är väl bara att gilla läget :-) 
 
                                                                 
                      Här är våran fina tjej, på denna hade hon varit hos oss i två dagar ♥
 
 
 
 http://www.firehearts.se/ 
Det är från denna uppfödare Lily kommer ifrån.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0