Måndag 9/9

Dagen började med att jag åkte ner till min sjukgymnast, hon har haft semester så det var väldigt skönt att komma idag. 
 
Var lite gråtråkigt väder idag på fm så jag läste ut en bok och började på en ny när jag kom hem från sjukgymnasten :-) fjärde boken av Peter Robinson, han är så himla bra, man vill bara ligga och läsa hela dagarna! 
 
                                                              
    

Senare på em så blev det jätte fint igen så jag bestämde mig för att ta en promenad, (måste komma igång igen med mina promenader). Tog hem runkeeper igår för jag ville veta hur långt jag gick, och min lilla runda som jag gick igår och idag var 5,3km, så det var väl ok :-) imorgon måste jag gå en annan runda utan asfalt, blir lite stumt för mina små fötter. Men skönt är det! 
 
                                                                      


Nu ska jag hoppa i duschen och sen gå hem till lägenheten och röja under diskbänken, dom ska byta rör eller vad det var så vi måsta ta bort sakerna där. Annars ser det inte ut att bli klart på länge i våran lägenhet, nu är det slangar i golvet i både hall och kök för att torka, usch det är så tråkigt! Men det blir väl fint sen när det är klart hoppas jag!
 
Ha en trevlig måndag kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0