Fredag den 13:e

Jaha är det idag man ska ha otur??!! Hoppas inte det iaf =) Det har jag verkligen inte tid med!
 
Igår var det iaf dags för min älskade sambos operation, 9:30 hade han tid men det blev lite senare än beräknat, 12:15 blev han inrullad, stackarn fick vänta länge plus att han inte hade ätit något sen kl:21 dagen före så hanvar hungrig och trött. Men det gick väl iaf bra, iaf operation, men allt efter var väl så där måste jag säga, vi åkte hem och kände inte att det hade gått så himla bra till efteråt, han kände sig inte trygg och säker när han lämade sjukhuset och så ska det verkligen inte vara! Men han skulle åka upp idag på sjukhuset här och prata med sin läkare, hoppas det går bra och att han får känna sig säker och må bra!
 
När vi kom hem hit igen så fikade vi lite med mamma innan vi hoppade i säng, blev en lång dag igår så vi var lite trött, och speciellt K som var med om det ena och det andra.
 
Nu ska jag gå ner till lägenheten och kolla posten och vattna lite blommor, drygt det är att inte kunna bo hemma! Ska även hämta hit mina tradera saker för nu har jag sålt lite och måste skicka iväg lite saker =) Alltid roligt nör man får saker sålt!
 
Så ha en trevlig fredag, med en massa tur ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0