En lugn och bra dag :-)

Idag har jag tagit det lugnt, skönt det med för imorgon så börjar jag jobba igen efter 12 dagars semester :-) 

Åkte till lägenheten och vattnade blommorna, hämta posten och hämtade tradera sakerna. Sen gjorde jag i ordning ett paket till en tradera vinnare och passade på att ta en snabb promenad när jag postade det, idag blev det en tur på 5,7 km, tänkte gå längre men då ringde älsklingen och sa att jag hade låst han ute ;-) så jag måsta gå hem igen, men en promis blev det iaf. Skönt väder var det att gå i med, hösten har verkligen tagit över nu, man ser på alla träd och det är bara solen som är varm, men med en sån bra sommar som vi haft i år så ska man nog inte klaga på att hösten är här!





Efter en dusch och att jag och älsklingen hade ätit lite grann så kom Amanda, Magnus och lilla söta Hugo och hälsade på :-) han började bli förkyld stackarn, hoppas han inte blir allt för sjuk. Han och jag är riktiga polar vi, han var så go i min famn och han verkade tycka att jag var rätt kul :-) fick honom att skratta och han ville komma till mig :-) sötisen!!! 


Nu ska nog vi se till och få i oss riktig mat, börjat bli hungrig nu känner jag! Och inte har jag haft otur än heller fast det är fredag den 13:e ;-)

Ha en bra fredag kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0