30 års fest :-)

Idag efter jobbet var det dags att åka och fira en av mina närmaste vänner som har fyllt 30 år :-) bara tjejer, massa prat, vin, god mat och efterrätt, ( själv var jag nykter ;-) ) men det var riktigt trevligt, när det var dags för tjejerna att åka ner på stan och gå ut på krogen så åkte jag hem, har jobbat idag så jag var lite trött och seg och hoppade krogen det ikväll. Men alltid roligaste på förfesterna iaf ;-) jag säger jämt att nästa gång lovar jag att följa med och att jag ska ta några glas vin, men jag håller det aldrig och är jämt nykter och åker ist hem ;-) men nästa gång lovar jag att då ska jag med ut! ;-)

När jag kom hem så satt jag prata med mamma över en kopp te och b&j, mmmm gott!! Nu dags att sova så jag är helt utsövd imorgon när jag ska till och jobba kväll!!

Hoppas älsklingen kommer hem innan jag somnar så jag kan pussa lite på han, har inte träffat han på hela dagen! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0