Solig höstdag :-)

Idag är jag ledig och har passat på att ringa några samtal, ett som jag har glömt bort med har måsta gjort men nu är det ur världen och det känns bra. Sen ringde jag och tänkte boka bord på en restaurang men fick inge svar, får göra det senare, tror dom öppnar 16 faktiskt men jag chanslös när jag ändå satt med telefon i örat ;-)

Igår var jag till tandläkaren och bra gick det! Inga hål denna gång heller och behöver inte komma tillbaka förens om 2 år :-) och det är skönt! 

Sen på kvällen åkte jag hel och kollade in lägenheten, dom är inte helt klar än med badrummet men jag hoppas dom blir det idag! Men jag började på att göra grunden på köksbordet och en stol ;-) sen var det annat jag måsta göra, så ska dit idag och måla mer :-) blir nog fint när det är klart!



Nu ska jag föra mig klar för att åka och köpa nya gardiner till köket och köp tre nya blommor till köket :-) ska bli roligt att få göra fint! 

Ha en fin fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0