Sista natten hos mamma!

Inatt blir det sista natten hos mamma, orkade inte packa med mig allt idag, men imorgon efter jobbet så ska allt dit :-)

Gjorde klart sovrummet helt idag och passa även på att möblera om :-) tror det blev bra, får se hur det går att sova så bara. Nya gardiner åkte upp och bäddat är det förutom mitt täcke och min kudde :-) köket är näst intill helt klart, inte mycket alls kvar, så nu är det hall och vardagsrum kvar! Hallen tar kortast tid att göra så det fixar jag snabbt imorgon, vardagsrummet lämnar jag till sambon ;-) hihi imorgon kväll är det pizza och tv som gäller hela kvällen för mig! :-)

Nu är jag så trött så jag ska hoppa i säng, börjar 6:45 imorgon med så det är lika bra att lägga sig och sova!


Nu är köksmöblerna klar :-)

Natti natti! 

Kommentarer
Postat av: Linda och Molly ;)

Ser att du börjat blogga lite igen :) vad roligt! Vad snyggt det blev när du målade om köksmöblerna, vitt o fräscht :) skönt att flytta hem igen förstår jag :)

2013-11-01 @ 16:19:05
URL: http://lindasundberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0