Måndag 28/10

Har nästan precis kommit hem från jobbet, fick hoppa in och jobba inatt för hon som skulle jobba var sjuk. Först jobbade jag till 14:30 och sen gick jag hem till lägenheten och måla klart stolarna, sen hem och sova ca 2 timmar innan det var dags att gå till jobbet igen.

Åh få vad trött jag var vid 23:30 ungefär, kändes som att jag skulle kunna somna stående, men sen gick det över och var pigg hela natten och är pigg nu med, men måste lägga mig och sova i några timmar iaf! Först ska jag slänga i en tvätt så det bara är och hänga när jag vaknar :-)

Idag blir det inte mycket annat än att hå hem till lägenheten och börja röja lite och hoppas på att dom är helt köar där så vi kan flytta hem! Men med våran tur har dom väl inte varit där idag! Hm!!

Nu ska jag fixa lite innan jag ska hoppa i sängen och hoppas på att jag somnar på engång :-)

Ha en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0