Ledig dag :-)

Åh va skönt det är att vara helt ledig idag!!! Var iväg till sjukgymnasten imorse och nu håller jag på att göra mig i ordning för att åka in till stan och ska kolla på present åt en dom fyllt år på jobbet som vi ska fira nästa vecka :-) kul att göra något med arbetsgruppen utanför jobbet ibland, och du passa det så bra när en av oss har fyllt jämt :-)

Ikväll blir det väl som igår, gå hem till lägenheten och måla klart och fixa och trixa lite så man slipper allt när vi flyttar hem! Jag hoppas verkligen att dom är klar idag för det var dom inte igår, nu fattar jag inte vad det är som tar sån tid!! Inte mycket alls kvar och det står mer eller mindre still :-/ men men hoppas dom är klar idag iaf så vi kan få sova hemma snart i våran säng i vårat hem <3

Ha en bra tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0