God morgon/god natt!

Ja det beror på det där, för dom allra flesta är det god morgon nu men för mig är det god natt! Jag kom hem från jobbet för en timme sen, har tillbringat min natt där. Nu ska jag försöka sova gör jag ska jobba natt inatt med, så nu måste jag verkligen sova, och måste försöka sova länge! Annars när jag jobbar en natt så sover jag inte så länge, kan inte för det första och för det andra måste jag försöka vända tillbaka dygnen på engång, men nu har jag tre nätter på raken så jag måste sova helst hela dagen. Men har avklarat den första nu iaf :-) 

Igår gjorde jag något som jag är alldeles för gammal för ;-) men har velat gjort det i många år så jag slog till med det nu, synd att man inte är 18 än ;-) ska visa bild sen, inte nu för nu ser det inte då bra ut! Men lovar att knäppa ett sen när det är läkt och är fint ;-)

Nä nu ska jag försöka sova så jag orkar jobba inatt med!

Ha en fin höstdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0