Gäsp!

Nu så har jag gjort min sista natt på ett tag! Bra har det gått men så trött jag var igår när jag gick till jobbet, men det gick över och jag känner mig nästan pigg nu!

Men lika bra att hoppa i säng och försöka sova för jag ska till tandläkaren på em och vill vara någorlunda pigg då :-)

När jag är klar hos tandis så ska jag åka och handla färg till köksbordet som jag har tänkt måla om länge men aldrig blivit av, men nu ska det bli dags! Ska börja måla ikväll tänkte jag! Snart går vi flytta hem till lägenheten igen efter att bott hos mina föräldrar i över 2 månader, vattenskada är inte kul alltså!!

Nä nu ska jag nog blunda så får vi se när John Blund hälsar på :-)

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0