Dags att sova!

Nu är jag helt trött och slut efter dagens fix och trix! Hittade iaf present till arbetskamraten idag så nu är det bara blomma och kort som fattas :-) skönt att ha det gjort! 

Tog en fika hos Monica innan jag åkte hem och gjorde mat till mig och älsklingen. Efter maten så åkte jag hem till lägenheten och fortsatte måla, och när jag kom hem såg jag att dom var klar med allt :-) yeah!!! Kul! Så då städade jag toaletten och flyttade in grejer dit och gjorde det klart, sen målade jag klart köksbordet och grunda klart stolarna, diska och höll på :-) massa kvar att göra men imorgon ska jag dit efter jobbet och röja i sovrummet sen är det dags att sova hemma för oss i våran lägenhet för första gången på 10 veckor!!! Längtar! Sen tar vi vardagsrummet och köket :-) bara vi kan sova där kan man ta resten när man bor där och ha mer timmar hemma!

Nu är det dags att jobba för imorgon är det ett dags pass dom gäller! 

Hittade den här fina ljuslyktan idag :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0