17 oktober

Oj oj va tiden springer iväg! Nu var det ett tagsen jag skrev här igen! Men har verkligen inte haft tid eller lust!

Just nu sitter jag och läser en bok av Peter Robinson - "En bit av mitt hjärta" heter den, har precis börjat läst den men det började väldigt bra och verkar vara precis lika bra och spännande som dom andra av hans böcker som jag läst! Älskar att kunna sitta eller ligga och läsa i lugn och ro och bara försvinna in i bokens värld :-) väldigt avkopplande! Och en kopp hett te bredvid är aldrig dumt ;-)

Annars idag har jag jobbat, när jag kom hem så väntade jag på att älsklingen skulle komma hem med mat, blev snabb mat idag :-) nudlar och kyckling, mmm....

Nu ska jag gå och hänga en tvätt innan jag ska sätta mig och läsa igen ;-)

Trevlig kväll!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0