1 oktober

Nu är den riktiga höstmånaden här, kallt och ruggigt har det varit ett tag och det blir ju inte bättre ;-) kan även komma snö i oktober det har man varit med om allt för många gånger, känns lite väl tidigt så jag hoppas verkligen inte det kommer någon snö alls innan november december! Det jag gillar mest med hösten är att man kan tända mycket ljus och mysa ner sig i soffan med en varm filt och läsa och dricka massa te och bara vara :-) 

Men fick jag välja vill jag gärna ha tillbaka sommaren! Så det är varmt och gött jämt och man slipper klä på sig flera lager kläder för att stå ut i kylan. Men men, man kan inte välja så det är bara gilla läget och göra det bästa och mysigaste av det :-)





 
Och är man hos mamma tänder hon kakelugnen så det blir varmt och mysigt inne :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0