:-)

Nu sitter jag hemma i lägenheten och har ont i kroppen och inser att vi inte kommer bli klar här hemma på någon dag! Hur mycket som helst att städa och fixa, och fast jag var här och röjde igår och idag efter jobbet så känns det som det är lika mycket kvar! 

Men men fint blir det nog när det är klart iaf :-) det här är det sämsta med att få renoverat det är så mycket efter som ska göras, blir väl bra till slut men just nu ser jag inget slut på denna oreda!!

Men från och med imorgon ska vi sova här iaf :-) och det är lite positivt iaf!

Fick hem mitt skrivbord idag iaf som jag målade i somras :-) jag gillar det så mycket! K har en kompis hör i röran och då fixa dom det, nöjd tjej när dom kom hem med det!


Nä nu ska jag fortsätta här hemma innan jag ska åka till mamma igen och sova, börjar 6:45 imorgon så jag måste nog sussa snart!!

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0