Måndag 11/11

Tänkte att jag skulle kliva upp kl 13 idag men jag var så trött när klockan ringde så jag låg och lura en stund till i sängen innan jag klev upp och hoppa in i duschen.
 
Det är hemst vad trött man är efter att man har jobbar natt och ska vända tillbaka dygnen igen. Blir fel på något vis, hjärnan är inte rikigt med. Men efter tre nätter så känner jag mig nu iaf rätt pigg, men klockan är ju halv tolv på natten med så det är inte så konstigt att jag sitter här i soffan och är pigg på tanke på att jag har varit vaken tre nätter! Men ska strax hoppa i säng endå och försöka sova så jag kommer upp imorgon, men jag vet även att morgondagen kommer vara en "bakis" dag, blir alltid så för mig dagen efter man jobbat natt och är ledig, känner sig grötig eller hur man ska förklara i hjärnan! Så det är tur att jag är ledig i 10 dagar nu så jag hinner bli som vanligt igen innan det är dags för att jobba igen =)
 
Annars idag så har jag varit och hälsat på en vän, vi pratade en massa och drack te och hade det trevligt, när det var dags för henne och resten av hennes familj att äta så åkte jag hem och jag och älsklingen gjorde mat tillsammans. Sen har vi suttit i soffan och kollat på tv, eller jag har iaf gjort det =) jag kollade på fotbollsgalan och min kära sambo hatar fotboll så satt han ist med datan i knä =)
 
Han har redan lagt sig och jag sitter här och är inte alls trött men det är lika bra för mig med att hoppa i säng så jag kanske jag blir trött och somnar tillslut!
 
Natti natti!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0