God natt/god morgon!

God morgon till några och god natt för vissa! Själv säger jag god natt för jag ska till och sussa! Har jobbat natt hela helgen och gjorde min sista inatt! Så nu får jag gå och sova med gott samvete :-)

Helgen har för mig bara inneburit jobba och sova, jag blir så trött och geggig i hjärnan när jag jobbar natt så jag orkar inte göra annat. Har kollat på tv och så men annars inget annat!

Sambon har hållt sig borta så jag har kunnat sova ostört ;-) snäll han! <3

Och nu är jag ledig i 10 dagar för jag tog några dagar semester så jag fick lång ledigt, och det är verkligen välkomnande att vara lång ledig nu!

Nä fy nu ropar min hjärna efter sömn, dags att krypa ner under täcket!

Ha en bra förmiddag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0