God morgon!

Har precis kommit hem från jobbet, sitter nu i soffan och dricker yoghurt och tittar på nyhetsmorgon och försöker bli så trött så att jag bara somnar när jag lägger mig. Är såklart trött nu med men inte tillräckligt för att kunna somna än =/ Blir så less på mig själv att det tar så lång tid för mig att varva ner efter att jag har jobbat natt. Men snart så kommer nog John Blund och blåser sitt sömnpulver på mig ;-)
 
När jag vaknat sen ska jag nog åka och köpa en ny filt till vardagsrummet, måste ha en röd känner jag nu när det ska till och bli advent och jul =) sen ska jag nog ta tag i städningen om jag orkar annars får jag göra det imorgon när jag är ledig ;)
 
Nä nu ska jag gå och borsta tänderna och sen hopppas på att kunna sussa...
 
Ha en bra onsdag! Och god natt på er ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0