Fredag 22/11

Oj oj vad tiden flyger iväg, som jag alltid skriver när jag inte har skrivit här på ett tag ;-)
 
Redan 22 november och jag ska börja jobba idag kl:15 idag för första gången på 10 dagar, jag har haft semester och det har verkligen varit välbehövligt! Jag har inte gjort speciellt mycket men jag har fått vila och och tagit dagen som den kommer och det behöver man ibland! Men jag har hunnit handla lite julklappar iaf, mest till min systerdotter men jag har lite klart iaf =)  även mina syskon är väl mer eller mindre klar iaf!
 
Vi ska inte handla så mycket till varandra i år och det känns bra, även fast jag älskar att handla till dom som står mig närmast så är det bra att vi inte ska överdriva, det är ju som att byta pengar mer eller mindre, till dom minsta är det viktigast att handla tycker jag och att man träffas på jul med familjen är det absolut det viktigaste! Klappar är bara en bonus!                    
 
Det som är svårast att handla i år är en 30 års present till min sambo, jag har inga bra ideer i år och det brukar vara ovanligt för mig när det gäller att handla till min älskling, blir galen på han att han inte säger nått som han vill ha ;-) men det löser sig nog tillslut iaf!
 
Nä nu ska jag fortsätta att plocka och dona här hemma innan jag ska göra mig klar för att gå till jobbet!
 
Ha en bra fredag!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0