.......

Tröttsamt det är med titlar, va ska man skriva där, så nu blev det prickar :-)

Nu ligger jag i sängen och ska till och sova, är trött men känner att det kommer bli svårt att somna men hoppas verkligen att jag tror fel och kommer somna bara jag släcker lampan och blundar! 

Idag har jag jobbat kväll, gjorde inget speciell innan, utan bara tog det lugnt på morgonen och inge stress. Imorgon börjat jag 6:45 och då blir det alltid stress då jag inte är så pigg så tidigt på morgonen ;-)

När jag slutat ska jag nog städa lite mer här hemma, är ju en del kvar endå dom vi inte hann med i helgen! Känns som vi aldrig blir klar men snart så hoppas jag! Vi bor hemma nu iaf :-)

Nu måste jag försöka sova, snart ringer klockan och det är dags för jobb!!

Natti natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0