måndag 4/3

Gick av min sista natt imorse kl 7, jag skulle inte sova länge idag tänkte jag för jag måste ställa tillbaka dygnen igen, men jag glömde ställa klockan och mamma glömde ringa och väcka mig så 14:30 vaknade jag av att mamma ringde och sa förlåt för att hon hade glömt bort och ringt och väckt mig, men det gjorde såklart inget med det blev lite längre än jag tänke, tur att jag jobbar kväll och inte dag imorgon iaf =)
 
Är rätt trött nu endå så det bådar gott till att kunna somna inatt =) Jag och sambon orka inte laga mat idag så mamma lagade mat åt oss så vi åkte dit och blev mätt i magen, jag passade på att tvätta en tvätt med, så mini lite nytta har jag lyckats med idag =)
 
Nu ska jag nog fixa en kopp te till mig och förtsätta glo på tv tills jag blir riktigt trött, mer en så blir det inte ikväll.
 
Ha en bra måndag kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0