God morgon 2 mars

Känns dumt och säga god morgon kvart i två, men jag klev upp för en timme sen efter att jobbat natt. Gick bra att jobba, blev lite trött vid 4 tiden men gick över och jag blev helt plötligt jätte pigg, knepigt hur man funkar, det som är jobbigt med att jobba natt är maten, jag kan inte äta när jag jobbar, åt två smörgåsar och drack en kopp te vid 23 sen åt jag inge mer, magen pallar inte med mat vid den sena tiden, så det är lite drygt, och att jag har svårt att somna när jag kommer hem, men annars är det rätt bra att jobba natt =)
 
Solen skiner ute och det är vår i luften, blev lite sur imorse vid 6 när jag kollade ut och såg att det va snöstorm ute, det som höll på att att smällta bort och bli bart på vägarna, men får hoppas att det försvinner snabbt och att våren får komma helt snart! När jag satt på balkongen nyss så var solen alldeles varm, så himla skönt =)
 
Nu ska jag åka till mamma med lite tvätt och tvätta lite grann, och hälsa på såklart =) Sen ska jag nog vila en stund på em för jag ska jobba inatt med!
 
Så ha en underbar solig dag idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0