Fredag 1 mars

Men va tiden går fort! Nu är det redan 1 mars, helt otroligt va tiden har gått fort nu tycker jag, men det är så skönt för vi går mot ljusare och varmare tider =) Och det är inte alls fel, längtar så himla mycket till vår och sommar nu, vill ha sol och värme!!
 
Igår var jag till frissan, var väldigt behövligt kan jag säga, har inte klippt mig sen mars eller april förra året, så en dec kortare och nu känns håret mycket frächare, så nu kommer jag kunna ha håret utsläppt på bröllopet vi ska på i mars utan och skämmas =) Efter frissan gick jag en snabbis på stan och handlader lite smått och gott, efter det så åkte jag till sambons syster och hennes lilla söta son Hugo och hälsade på =) Var trevligt, drack te och pratade en massa skit =) längesen jag träffa dom båda så det var mycket trevligt!
 
Sen blev den en snabbis hem och laga mat och sen ner till Bollnäs igen och hämta mamma på stationen och åka och handla med henne, sen åkte jag till Linda och lilla Molly =) Hon hade ju namnsdag igår så hon fick en lite present =) Fick en blötkyss av lillan på näsan och vi busa och så spydde hon ner mig som vanligt =) Börjar vänja mig vid Mollyspy nu =D hehe jag och Linda fika och prata en massa, lika trevligt som vanligt! Och när Molly skrattar så blir man så glad, hon är så söt min lilla guddotter =)
 
Var en bra men flängig dag igår, men är man ledig en gång i veckan så kan det bli så ibland. Nu ska jag göra mig klar för att åka ner till stan och hämta mamma för vi ska luncha, sen hem och sova, ska jobba natt hela helgen, undra hur det ska gå =) Jag som tycker det är så skönt att sova på nätterna =D
 
Ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0