30 år!!

Ojoj, tiden går fort! Att jag fyllde 30 år igår är konstigt, jag hatar verkligen att fylla år och det känns så där måste jag säga att fylla hela 30 år!!! Det jag hatar mest med att fylla år är att jag är i centrum den dagen, jag är inte en sån person som gillar det, bättre när andra fyller år så jag får fira den personen ist =) Men gårdagen blev mycket bra endå =)
 
Men dagen började med att jag jobbade till 13, en kollega på jobbet kom och sjöng kl 7 på morgonen med en mini prinssestårta, inte ens på jobbet kan man vara hemlig med att man fyller år ;) när jag slutade så åkte jag hem till mamma som bjöd på mat och god tårta, syrran kom hem en snabbis på dagen med min morbror med fru, pappa jobbar borta så han kunde inte komma hem tidigare, tur det finns telefoner =) Sen var det bara att göra sig klar mer eller mindre innans dom första gästerna kom!
 
Det var mer eller mindre fullt hus igår här hemma i våran pyttelilla tvåa, men det gick det med, trångt och varmt blev det men det var trevligt endå, det var ju bara nära och kära som kom och gick, fest är inget för mig men lite fika fick jag allt njuda på =D Det är inte jämt man träffas alla så det var ju ändå trevligt. Linda var så snäll och bakade det mesta av fikat igår för att jag inte hann för att jag har jobbat hela tiden fram tills att jag fyllde år, hon är så himla bra på att baka, allt var super gott som vanligt, mamma fixade tårtan =) Mamma var även så snäll att hon stannade hela kvällen och fixa med allt, diska, plocka fram fikat och servera och allt, bästa mamman =) Tack alla för en mycket trevlig kväll!!
 
Jag är väldigt nöjd med min dag igår iaf, och i helgen åker vi till södraberget i Sundsvall, där vi bara ska ta det lugnt, vara på spat och slappa och äta trerätters middag, och bara mysa! min älskade sambo gav mig det i födelsedagspresent och så fick jag en ansiktsbehandling med så jag är så nöjd. Nu när jag blev "gammal" så ska jag verkligen bara vila upp mig i helgen och njuta av att få åka bort och bli ompysslad =) och min kära vän Linda och hennes sambo ska också med så det kommer bli en toppen helg i Sundsvall =) Tusen tack min älskade sambo ♥
 
Idag så var jag, Linda och Molly och käkade lunch på Lilla K, åt god mat och prata en massa och hade lika trevligt som vanligt när vi träffas =) Molly fick ju tyvärr inte smaka på den goda maten men hon fick käka hennes egna mat som bestod av välling =) hehe stackarn hon titta så när vi åt och inte fick hon smaka, men snart när hon få tänder då ska hon allt få smaka när vi käkar =D Sen när Linda och Molly åkte hem så träffade jag Marie och tog en snabb fika, hon skulle iväg och träna men hon kom och bjöd mig på fika för att jag fyllde år igår, det va gulligt!
 
Nu ska jag ta en till kopp te innan jag ska sussa, har varit en bra dag och solen har varit framme =) jag tog ledigt idag och imorgon sen är det min lediga helg så jag blev långledig och det är inte alls dumt kan jag lova! Bra att börja dagarna som 30 åring med att få vara ledig och vila ;)
 
Natti natti!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0