23 mars

Det är då hemst vad jag är dålig på att blogga! Men men så är det, både glömmer bort och så finns inte tiden jämt! Men kanske ska göra ett försök idag då =)
 
Idag har vi varit på 1 års kalas för Melizza, var så längesen jag träffa henne så man nästan skäms! sist jag träffa henne var nog när vi var på hennes dop, och det var i augusti!! Men nu gick hon om kring och hade blivit så stor sen jag såg henne sist, rikig liten trollunge, så söt! Hon hade en sån himla söt klänning på sig, ska lägga ut bilder när jag lägger över dom på datan =) Som jag även också alltid skriver och inte gör, men ska bli bättre jag lovar!!
 
Innan vi åkte hem så åkte vi in en snabbis på dollar, hittade jätte fina ljusstakar som jag köpte 3 stycken av, sen blev det sånt man måste ha. Nu sitter jag här hemma och har fruktansvärt ont i huvudet, sambon har åkt iväg och ska kolla på en bil som han förmodligen kommer köpa, han är rätt bil galen!!!! Själv tror jag att jag ska lägga mig i soffan en stund och vila skallen, ta en kopp te kanske inte skulle vara så dumt!
 
Fick även min andra klänning igår som jag beställt som jag kanske ska ha på bröllopet, beslutsångest!! Ska fota mina klänningar och visa dom med ;)
 
ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0