14 Mars

Mitten av mars och det är inte vår än =/ Jag vill ha vår nu!! Är så himla less detta väder nu, det är kallt, halt och allmänt jobbigt! Men idag har solen varit framme och den har varit varm, var skönt att vara ute faktiskt! Längtar grymt mycket efter sol och värme!!
 
Idag så har jag varit och lunchat på stan med Linda och Molly, efter att vi alla tre var mätta så gick vi en runda på stan, jag var behov av något nytt att ha på mig på lördag när jag ska på dop, har ingenting att ha på mig på överkroppen så en topp var i stort behov kan jag säga, men efter lite letande så hittade jag ( eller Linda hittade den åt mig =D ) en fin blå blus som jag kan ha på dopet, låter kanske inte så fint men det var den =) ska lägga upp en bild sen när jag fotat den, och så köpte jag en kofta som jag redan har i svart men köpte den i en mörk fin grön färg, sen så köpte jag lite annat smått och gott, blev lite fattigare men det var det värt =)
 
Efter lite mat och shopping så var det dags för mig att åka till sjukgymnasten äntligen, var så skönt att komma dit igen! Sen hem och fixa lite mat, nu sitter jag i soffan och funderar på att ta en kopp te och bara lata mig i soffan tills det är dags att hoppa i säng! Är rätt trött nu känner jag men ska vara uppe en stund till för somnar jag nu kommer jag vakna inatt och vara pigg och det är jag inte så sugen på =)
 
Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0