Varmt!

Idag har det varit varmt! Men man ska inte klaga, nu är det som det ska vara på sommaren =)
 
Åkte till mamma på fm och solade och läste bok, jag läser en sån bra bok nu så jag vill inge hellre än att ligga och läsa hela dagarna =) åkte till sjukgymnasten på em och efter de åkte jag tillbaka till mamma och fortsatte läsa bok, sen kom sambon och sa att vi skulle åka och bada så då var det bara att åka hem och packa badväskan, men jag tyckte det var lite kallt endå så jag fega ur, men sambon bada efter en stund =) Amanda, Madnus och lilla Hugo följde också med och bada.
 
Om det är lika fint imorgon så får det nog bli att åka till någon strand, måste vara nära vatten när det blir så här varmt som det har varit idag. Och nu ska jag betala lite räkningar kvällen till ära =)
 
Ha en bra torsdag kväll/natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0