Testa.

Måsta kolla hur det såg ut när jag la in en bild från telefonen, blev bättre än när jag hade min andra telefon iaf. Är en bild på vindsnurran som vi har här, jag måsta åka och kolla på dom, fråga mig inte varför men jag kände bara för det =)
 
Idag på em så var jag och sambon och kollade på ett hus, på bilderna såg det så himla fint och bra ut, men det var inte så bra som vi trodde att det skulle vara, köket var dock väldigt fint och modernt. Men konstig planlösning var det och det föll oss inte alls i smaken tyvärr, synd för jag tänkte när jag såg bilderna att det skulle passa oss, men men vi får leta vidare. Det går inte någon nöd på oss än men ett hus skulle sitta så himla bra nu!
 
Efter huskollen så åkte vi till Monica och Igge som bor nära där vi kollade på huset och hälsade på och fikade, trevligt som vanligt och vara hos dom =) Satt ute på deras altan och fikade när regnet smattrade på taket, mys!
Men imorgon så hoppas jag på sol och fint väder hela dagen!
 
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0