Min namnsdag :-)

Tydligen har jag namnsdag idag, inget jag håller reda på men Monica gratta mig idag så då kollade jag vad det var för namn idag och det stämde ju :-) syrrans namnsdag glömmer jag aldrig för det är på julafton men glömmer dock och gratta henne :-/ hihi

Jag och älsklingen åkte ner till Gävle en sväng på em, kollade lite i affärer och bara var, mamma ringde när vi var på väg ner och sa att stadsfesten började tydligen idag, och det märktes, hur mycket folk som helst på stan, men var lite inne på gallerian ist då, alltid nått :-)

Köpte mig ett par nya hörlurar/headset till mobilen, dom som följde med är för stora till mins öron så jag måsta köpa ett par nya, blev väl min namnsdagspresent det då :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0