Torsdag 21/2

God morgon eller god natt som det är i mitt fall idag! Kom hem från jobbet för en liten stund sen, fick hoppa in och jobba för det fattades folk, och inatt ska jag också jobba så imorgon lär jag vara rätt trött! Men det gick bra att jobba natt fast jag var på en annan våning än den jag brukar jobba på.
 
Nu ska jag väl hoppa i säng och hoppas att jag somnar på engång, dom andra gångerna när jag jobbat natt så har jag inte somna förens vid 9-9:30 och det är alldeles för sent, blir för få timmar att sova på dan då. Men idag så ska jag inte ställa någon klocka för jag ska jobba inatt med så jag måste sova några timmar för att orka en natt till, är inte van att jobba natt så alla timmar jag kan sova är super =)
 
Ni som inte ska sova bort hela dagen får ha en bra torsdag!
 
Natti natti =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0