Längesen!

Nu var det verkligen längesen jag skrev något här, även längesen jag var in på bloggen överhuvudtaget! Gick in nu för jag tänkte att jag skulle avsluta kontot! Känner att jag ledsna lite, men så gick jag tillbaka i arkivet och jag tyckte ju ändå om att blogga när jag starta denna blogg, så jag kanske ska ge det en chans till!
 
Vad har hänt sen sist då?! jag blev gudmor eller fadder som det heter nu förtiden till sötnosen Molly ♥, tjänsten jag sökte på avdelningen jag jobbar nu fick jag, sambons syster blev mamma till en söt Hugo, varit på begravning av en av sambons bästa vänner, varit på medarbetarsamtal med chefen, ja det är väl det tror jag, kommer inte på mer just nu!
 
Så nu får jag börja om från början igen med denna blogg och se om jag tycker det är lika roligt som förr, annars får jag nog stänga ner sidan och sluta blogga helt enkelt!
 
Nu ska jag ta en kopp te och titta klart på CSI innan jag ska hoppa i säng och läsa lite om demenssjukdomar, ska snart validera så det är dags att läsa lite så jag är förberedd!
 
Ha en bra måndag kväll!

Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt att se att du är tillbaka. Se nu till att blogga mera, roligt att se vad du gör. Jag ska också försöka bli bättre och blogga. Blir lätt att man glömmer bort det och gör en massa annat i stället ;)

2013-02-12 @ 11:44:06
URL: http://lindasundberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0