Fredag

God kväll!
 
Har suttit och kolla runt på klänningar, ska åka på bröllop i England i Mars och jag har inte tänkt på att det är snart så jag fick lite panik när jag insåg att jag inte hade ens tittat lite grann efter en klänning, men satt igår och ikväll så nu har jag skickat efter en klänning iaf! Får se hur den blir, är inte den som gillar att klä upp mig i fina klänningar, är mer en jeanstjej, men nu har jag iaf beställt en och hoppas den passar och att jag kommer trivas i den! Så nu är det bara att leta något fint halsband, örhängen och kanske ett par nya skor, får se! Och så lyckades jag få en klipptid innan jag åker så jag slipper se ut som ett enda stort trassel i håret =) Blir nog bra, men tänk om man kunna gå på bröllop i jeans och en snygg topp ist ;)
 
Annars idag så har jag mest tagit det lugnt, slängde in en tvätt hos mamma och sen åkte jag till Linda och Molly, hon har blivit så stor lillgumman! Har gosat och busat med henne idag, hon skrattar så hjärtligt ibland så man kan inte hålla sig själv för skratt! Så himla söt! Och jag och Linda satt och prata en massa som vanligt när vi ses =) Lika trevligt som alltid!
 
Nu ska jag göra mig iordning för att sussa, är rätt trött! Som tur så börjar jag inte jobba förrens kl 15 imorgon, lyxigt att börja då, det händer inte ofta!
 
Natti natti!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0