Sommar och sol!!

Idag har det varit en riktigt sommar dag tycker jag, varmt från tidiga morgon till sena kvällen, rätt varmt nu med fast kl är över 23. Det gillar jag skarpt!!

Idag har jag även badat fast i poolen hos syster, men det är bra för att vara mig :-) svin kallt tyckte jag att det var men Freja hon var i länge och plaska omkring, hon simma runt i sin badring och ville inte kliva upp, jag var nog i iaf 5 min ;-) det var varmare och sitta på kanten med fötterna i och titta på Freja, det var 22 grader i poolen men jag hade nog velat haft 10 grader mer för att tycka det var skönt :-) tur vi alla är olika för Frejsen hon njöt och mådde prima i poolen!

På fm lekte Frejasen och jag i hennes lekstuga, hon är så rolig nu, hon pratar hela tiden och hittar på massa saker och donar på, man blir full i skratt ibland, men varm i mosterhjärtat blir man!
Har varit en mysig och bra dag i dag, jag somnade även i solstolen ett tag på em, men Freja kom och hällde kallvatten på mig så var det bara att kliva upp ;-)

Nu ska jag sova för att orka med morgon dagen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0