Måndag 19/8

Så var det måndag igen, men det är min lediga dag så denna måndag är inte jobbig alls :-)

I lördags efter jobbet så var vi bjudna på 40 årskalas till Kris farbror, först var det familjen som var där och åt och fika sen kom alla deras vänner och festen började :-) men vi stannande inte så länge, jag var trött efter att ha jobbat och skulle upp och jobba på söndag med. Men det trevligt den stund vi var där fast man inte kände så många förutom halva familjen ;-)

Igår efter jobbet så gjorde vi inte så mycket, jag var rätt slut, fixa lite papper som ska skrivas på och gjort i ordning det som ska till jobbet som dom ska skriva på. Sen kollade jag på två serier och efter det blev jag sugen på att se Kalle och chokladfabriken :-) hehe så den kollade vi på innan det var dags att sova :-)

Nu har jag druckit mitt morgon te och ska väl ta och ringa mor och höra hur allt är och se om vi orkar ut och åka något idag :-)

Annars blir det en lugn dag, måste fixa med lite saker för på onsdag kommer dom och ska börja med vårat badrum, så allt ska bort från badrum och hall, kommer vara kaos här hemma i minst en månad, men blir väl fint när det är klart :-)

Ha en bra måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0