Fredag :-)

Fredag och jag är ledig i helgen :-) det ska bli skönt att bara ledig i två dagar känner jag!

Idag jobbade jag till 12 och det var skönt, gick hem och duscha och sen åkte jag och mamma ner till stan och shoppade lite och åt glass :-) lilla Molly fyller ju hela 1 år på söndag och imorgon ska dom ha kalas så det blev till att handla lite presenter till henne med :-)

Själv fick jag ett par nya löparskor ( men kommer bli promenadskor :-D ) två tröjor, dagkräm och ansiktsvatten från lancome, en mascara :-) nya skor har jag letat ett tag för mina har börjat spricka sönder så det var välbehövligt! Och har man liten storlek som mig och är 30 år kan det vara lite svårt att hitta bra löpar/promenadskor. Men nu så :-)

Nu ligger jag i min säng hos mamma och vilar lite, ska gå hem till våran lägenhet och hämta hit lite mer saker, fasen va drygt det är att inte bo hemma i sitt egna hem! Men men nu är det så!!

Ha en trevlig fredagskväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0