Café bönan

Idag har det inte varit lika varmt som igår men man kan absolut inte klaga, det har varit en kanon dag i mina ögon.

Idag efter lunch åkte jag, syrran och mamma ut till café Bönan, jag har aldrig varit där men det var riktigt mysigt, jag och syrran tog en god paj med vaniljsås och te medan mamma tog en kanelbulle och en kopp kaffe, gott var det! Efter fikat gick vi ner till vattnet och satt på bryggan och bara njöt och prata i solen.

Efter att vi kom därifrån var det dags för mig och mamma att åka hem igen efter en mysig helg i Valbo.

Borta bra men hemma bäst, ska bli skönt att sova i sin egen säng igen bredvid älsklingen. Han börjar jobba imorgon igen efter 4 veckors semester, han hade lite ågren över det, förstår han, så är det alltid när man varit ledig länge.

Fattar inte vad gör vaken än men jag fastnade vid tv:en, men nu måste jag lägga mig så jag orkar med morgon dagen, har en del jag måste göra imorgon.

Så natti natti :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0