25/8-13

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Mollys 1 årsdag <3 hurra hurra hurra!!!!! :-)

Tänk att det redan att det gått ett år sen lilla söta Molly kom till världen! Fort har det gått och hon är så charmig och gullig!! Och jag är fadder/gudmor till lilltösen :-) <3

Igår var det ett års kalas för henne, var dit och kramas med henne och gav presenter som jag hoppas hon kommer gilla att leka med :-) hon blev trött efter en stund så hon måsta sova en stund innan det var dags för henne att öppna presenterna :-) Linda hade bakat massa gott, och jag är inte den som säger nej till gofika ;-)

Efter kalaset åkte vi hem och gjorde oss iordning, K skulle iväg till grabbarna och ha "grabbfest" ;-) och jag åkte till Marie och hade "tjejfest" ;-) jag var nykter så jag kunde köra hem, men det var lika trevligt endå! Vi pratade en massa och skratta och hade det jätte trevligt, när det var dags för dom att dra på krogen då åkte jag och hämtade K och så åkte vi hem och sov ist :-)

Slapp vakna bakis idag och det var skönt!! K åkte till Borlänge på fm med en kompis för att kolla på en skoter, jag och mamma åkte till barnens hus och kollade på presenter till Frejsen som blir 3 år nästa helg, min gonos!!!!! Hittade lite grann av vad hon ville ha så snart är man klar med det :-) till mig själv hittade jag nya ljuslyktor och ett nytt nattlinne :-) på hemvägen åkte jag och mamma in på Majas café och åt en god skagenrörsmacka och drack kaffe och te till, mmm gott var det!! Nu ligger jag i sängen och vilar lite, fick så ont i huvudet så jag måste vila en stund.

Ha en trevlig söndagseftermiddag! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0