Tröttast!!

Men det är grymt vad trött jag är idag, helt färdig! Har legat och sovit/vilat i soffan i 1 timme ungeför, men är lika trött än, men nu kan jag inte sova mer för då kommer jag inte kunna sova inatt, och det vill jag!
 
Iaf så åkte jag ner på stan idag, mamma ringde och ville att jag skulle komma ner och äta lunch med henne på hennes lunchrast, och det gjorde jag så gärna =) Alltid lika trevlig och umgås med mamma =)
 
Sen tog jag en repa på stan innan jag åkte hem, hittade en tunika på Lindex, en tröja på SåFin och det trodde jag inte för där har jag inte handlat på år och jag går helst inte in dit, men gjorde det idag då och hittade en fin tröja, på Åhlens så köpte jag en ansiktscreme, ansiktstvätt Lancome och en läppglans från UNE. Sen var det dags att åka hem så jag få ha kvar lite pengar denna månad =) hehe ( Bilder på tröjerna kommer sen ).
 
                


 
Nu har jag tittde på min auktioner igen, en del av dom går ut ikväll så nu måste jag hålla koll =) och två till saker har det blivit bud på, så det är roligt att jag kommer få sålt lite saker! =) Auktionerna som går ut imorgon är 2 stycken och båda dom har jag bud på =) Är lite kul och se om man får bud och om det är fler som budar på samma sak =)
 
Nu ska jag och älskligen se till att få i oss något i magen.
 
Ha en bra fredagkväll!
 
                                              
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0