Söndag!

Igår så var vi in till Valboköpcenter och köpte snygga skor till syrran som fyllt år, prova några till Frejsen med men det gilla hon inte så mycket :-)

När vi kom hem från det så bakade jag och Frejsen chokladbollar, va roligt och god blev dom :-) efter att vi lekt, ätit, fikat vårar bak så badade jag och Frejsen :-) mysigt!

Sen var det dags att sova för lillan, vi var uppe en lite stund och kollade på körslaget och åt gosaker :-) Sen la vi oss också, alla tre ( jag, syrran, Anders ) va så himla trött, jag somna innan 22 igår, det var första gången på veckor, skönt var det! Sov till 8:30, det var skönt :-)

Nu sitter jag i soffan, Kris har kommit ner och han och Frejsen sitter och kollar på skoterfilm på datan :-)

Jag ska åka in och kolla på en ny höst jacka och kanske ett par skor om en stund tänkte jag.

Ha en bra söndag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0