Lördag!

Hejhej lördag!
 
Har precis kommit hem från jobbet och jag är helt slut, blev inte många timmar inatt heller, kommer inte ihåg sist jag sov en hel natt och vaknade utvilad, så jag är rätt trött nu. Började 6:45 imorse, men det var skönt att gå i det duggiga vädret, blev lite piggare på vägen så det var ju bra.
 
Nu skulle jag helst villa lägga mig i sängen och dra täcket över mig och sova men det kan jag inte göra, då kommer jag absolut inte sova inatt så det är bara att vara vaken! Skulle behöva färga håret insåg jag igår så kanske att jag orkar med det, annars får jag väl hålla mig vaken framför tv:n =)
 
Kollade mina auktioner idag igen =) är tre stycken som går ut på måndag, två av dom har jag fått bud på, en har jag fått många bud på, har fått 12 fler bud sen igår sist jag kollade så det är ju roligt, så det blev mer för skorna än jag trodde så det är ju lite skoj =)
 
Nä nu ska jag ta och koka en kopp te till mig innan jag kommer på vad jag ska göra för att hålla mig vaken tills ikväll!!
 
Ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0