Ledig dag!

Idag är jag ledig, och det är så skönt! Men jag har inte gjort mycket alls, har inte orkat om jag ska vara helt ärlig! Men tog två stora tvättpåsar till mamma och tvättade lite kläder, den andra maskinen är igång nu men snart klart så jag ska åka dit om en stund igen och hänga tvätten och stoppa in en till maskin. Det är väl det jag orkar idag!

Men jag ska även göra mat till älsklingen som har jobbat hela dagen, men det blir något lätt men som jag vet att han tycker om =) Så blir det ibland när man har en sambo som har noll energi kvar och helst av allt skulle vilja sova hela dagarna och inte göra ett skit!

Nä nu ska jag inte skriva mer, måste göra lite måsten =) Ha en bra torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0