Idag är det ingen vanlig dag.....

För idag är det världens finaste Frejsens 2 årsdag, hurra hurra hurra!! =)  =) ♥
 
                                                    ser lite förvånad ut =)
 
Har varit ner till Frejsen och grattar henne på hennes dag idag! Hon har blivit så stor nu tycker jag, lång har hon också blivit och en bestämd liten dam =) hihi men hon är min ögonsten endå, min gotjej ♥
 
När jag och älsklingen kom ner så fick vi mat på engång, go lax och grejer, efter maten så åkte jag och mamma till Ikea och köpte en matta till Frejsens rum, var tydligen dags för en ny =) sen blev det go fika och presentöppning för lillhjärtat.
 
                                             
                           tårtan som mitt andra syskonbarn och hans tjej hade gjort =)
 
                                             
                             Blåste ut ljusen gjorde hon alldeles själv =) ♥
 
Tror hon var nöjd med dagen fast hon var lite förkyld, go som vanligt var hon iaf!
 
Natti natti från mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0