God morgon!

God morgon onsdag! Vakna imorse när älsklingens alarm ringde, det sämsta med det är att han inte vaknar!! =/ Men jag väckte han så klart, ( mohahaha ) så jag tror han kom i tid, sen somna jag om men kunde inte sova så himla länge, 7:30 slog jag upp mina ögon och låg kvar i 5 min innan jag insåg att jag inte kommer kunna sova länge så det var bara att kliva upp!
 
Nu sitter jag med en kopp te och kollar på "vakna med the voice" på 5:an. Har även kollar mina auktioner igen =) och jag har fått några fler bud, det är ju kul tycker jag!! Blir lite och skicka iväg, roligt roligt!! =)
 
Annars idag vet jag inte vad jag ska göra, kl: 13:30 ska jag väl på APT på jobbet men fram till dess vet jag inte, kanske man ska röra lite på sig =D Det var ju ett bra tag sen så det kanske är dags, men vi får se ;) hihi
 
Ha en bra förmiddag!
 
                                            Hittade lite gamla bilder =)
 
                                                      
                                 Mosters ♥:a, här var hon inte mer än några månader =)                   
                       
                                                
                                                 Älskade Skrävcken!
 
                                                  
                   Gjorde fransförlängning för 2 årsen tror jag det var, dom var rätt långa då =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0