God morgon söndag!

Min sista ledig dag och jag måste säga att jag skulle lätt kunna vara ledig ett par veckor till, men imorgon börjar allvaret igen!
 
  Igår följde jag med Marie och hennes son och kollade på fotboll i Föne, hennes pojkvän spelade så hon undrade om jag ville följa med, gjorde det då =) Kallt var det, blåste isvindar, benen var som isbitar några timmar etferåt, men det var endå lite kul, måste ju säga att jag vart lite sugen på att spela fotboll igen =) Det var det roligaste jag visste när jag var yngre att spela fotboll, det var mitt liv fram tilsl jag 20 år och flyttade till Östersud, skulle inte klara av det idag med fy så sugen jag blev =)
 
Sen vid 16 tiden så åkte jag och mamma och hälsade på Frejsen som var med pappan hos farmor och farfar, vi kan ju inte låta bli henne när hon är så nära =) hon är så fin och go min lilla tjej, mosters skönhet! Sen åkte jag och köpte massa godis och åkte hem och la mig i soffan, tände lite ljus och kollade på körslaget ( K var på annat håll )
Blev en bra dag och kväll tycker jag =)
 
Höll koll på min auktioner igår med, hade två stycken som gick ut igår och jag fick båda såld =) rolig!
 
Nu ska jag ta mig en kopp te och sen får se vad som händer =) Ha en bra söndag!
 
 
                                                 
                                                Här var sötisen liten ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0