God morgon måndag!

Jaha va gör jag vaken nu kan man undra!!??Ja det kan jag inte förklara, dumt är det iaf! Jag som ville sova ut idag men icke! sambon klev upp och kom in och pussa mig hejdå, sen kunde inte jag somna om, så 6:45 så klev jag upp och satte mig och tog en cigg på balkongen, och nu sitter jag och dricker en kopp te och funderar på att lägga mig en stund till, men jag tror inte att jag kommer somna riktigt endå. Äh lika bra att vara uppe då, ska ju börja   jobba kl 13 så det kanske är bra att vara uppe, blir en lång dag idag!
 
Igår så åkte vi in till stan och tog en fika med Linda, Magnus och lilla Molly =) Hon vakna efter en stund, då passade jag på att ta upp henne när hon vakna =) är bra söt lilltösen! Innan vi åkte hem så åkte vi in och handlade lite mat så vi skulle få matlådor idag. När vi kom hem så måsta jag fixa lite med plugget tills imorgon, så nu är väl det klart hoppas jag. Sen blev det en lugn kväl, tog en liten snabb promenad också ( längesen jag tog en promis ), men det var skönt iaf.
 
Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och fortsätta kolla på "Vakna med the voice" och dricka te =)
 
Ha en fortsatt trevlig måndagsmorgon!
 
                                                     
                                          Gammal bild på mig och älsklingen
                                              
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0