Fredag 14/9

God dag!

Ska strax göra mig klar för att gå till jobbet, är så himla trött idag så jag vet inte hur jag ska orka med att jobba, men det får gå som det går =)

Var nyss in och kollade på mina auktioner, nu har en auktion fårr ganska många bud =) roligt, jag kollade för en timme sen och sen gick jag in nyss för jag skulle kolla en annan sak också och då såg jag att jag hadr fått 7 till bud sen sist =) Det är ju lite roligt tycker jag! Hoppas få mer bud såklart!

Hittade lite mer saker igår som jag ska lägga ut till veckan, är ju lite kul när man får sakerna såld!

Nu ska jag ta en kopp te och en cigg innna jag ska göra mig klar för jobbet.

Ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0