Dessa rubriker!

Då var första skoldagen avklard! Och det var som jag hade tänkt, häslopedagogik är inte min grej riktigt, men man vet aldrig det kan ju bli intressantare på vägen, föga men kanske =) Ska inte vara så negativ för då blir det bara jobbigare, men nu är det i rullning igen skolan så det är bara att följa med!

Har precis ätit och kollat hur det går för mina auktioner på tradera =) och jag har fått några bud så det är roligt! Första gången jag håller på med tradera, men det är rätt kul när det blir bud =) Så jag hoppas jag får sälja allt men sån tur har jag nog inte med några saker vet jag att jag får sälja som folk har budat på iaf =)

Nu ska jag kolla på läxan vi fick i skolan så jag har den gjord tänkte jag, hinner jag inte göra klar det idag så ska jag fixa det imorgon. Skönt att jag är ledig i veckan =) hehe

Ha en bra tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0