Torsdag

Var till sjukgymnasten i morse, och jag blir rätt trött efter det så jag åkte direkt hem och satte mig i soffan och tog det lugnt och vila lite.

Sen kom jag på att jag måsta kolla vilka väskor jag ska sälja, och jag måste erkänna att det är lite ångest att sälja väskor för jag älskar mina väskor fast jag har alldeles för många tycker en del :-) Köper en ny varje månad nästan, kan inte hålla mig :-) men nu har jag lovat mig själv att inte köpa någon väska förens jag sålt av några. Hittade 6 st som jag ska lägga ut nu, lite ångest men jag vet att jag inte kommer använda någon av dom igen, men endå. Nu ska jag sälja dom iaf, får hoppas att någon vill ha dom :-)

Satt även och kolla på lite nya recept så jag skulle kunna göra någon ny rätt ikväll men sen kom jag på att vi hade blivit bjudna till mamma på middag ikväll så jag får göra en ny rätt på lördag ist :-) jobbar imorgon kväll så få blir det inge laga då inte, men lördag jobbar jag dag så då ska jag försöka mig på att laga lite mat :-) ( tycker inte om att laga mat!)

Nu ska jag äta lite mat som sambon gjorde igår :-) och sen lägga ut lite väskor!

Ha en bra dag!



några av mina väskor jag hittade :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0