torsdag 4/10

God kväll :-)

Nu var det ett tagsen jag skrev här igen. Men så är det ibland, nu sitter jag i soffan hos syrran och slö kollar på tv, ska alldeles strax gå och lägga mig. Åkte ner hit i kväll, får se hur länge jag stannar, blir nog till söndag tror jag.

Hann inte träffa Frejsen när jag kom, hon hade lagt sig för någon timme sen då, men imorgonbitti kommer jag få träffa henne iaf innan hon åker till förskolan :-)

Har haft en intressant dag på jobbet idag, fullt upp från det vi började tills vi slutade, känner av det nu hur trött jag är, men såna dagar på jobbet är bra, något att göra hela tiden och klockan går då himla fort, sa bara puff idag så var det dags att gå hem :-)

Efter jobbet var det dags för min efterlängtade tid hos min sjukgymnast som har haft semester hela september, det var så skönt att komma iväg igen! Det var behövligt kan jag lova!

Nä nu måste jag hoppa i säng. Natti natti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0