Tisdag!

Jobb + skola idag, gick bra med båda men det har inte varit min dag idag, började med att jag spillde hett te över mig på jobbet, tappa ur vattnet från glaset, och sen fortsatte det så ungefär, men jag tog mig igenom dagen iaf :-)

Så nu sitter jag i soffan och är alldeles trött, ska fixa nå mat strax så jag får lite energi.

Idag så går 6 av mina auktioner ut, har bud på 3 än så länge, 1 av auktioner har gått upp ganska mycket på tanke va jag la ut den på, så det är kul iaf :-) hoppas på lite mer men glad att jag får sälja :-)

Har gått ganska bra för mina auktioner, och vissa jätte bra måste jag säga endå, lite roligt :-) kul med lite extra pengar, man vet aldrig när man behöver det.

Nä nu ska jag göra lite nytta tror jag :-)

Ha en bra tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0